STREDNÉ ODBORNÉ UČILIŠTE STROJÁRSKE MARTIN

 STREDNÁ ŠKOLA PODNIKANIA MARTIN

KABINET TELESNEJ VÝCHOVY

                                                                                                                                           

 

 

KRITÉRIA HODNOTENIA

DISCIPLÍNY HODNOTENÉ V TELESNEJ VÝCHOVE
TESTY VŠEOBECNEJ POHYBOVEJ VÝKONNOSTI
Chlapci: výkon Dievčatá: výkon
Zhyby na hrazde Výdrž v zhybe
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 10 a viac 13 a viac 10 b 50s a viac 1:00 min
9 b 9 12 - 10 9 b 45 55
8 b 8 9 - 8 8 b 40 45
7 b 7 - 5 7 - 6 7 b 30 35
6 b 4 - 3 5 - 4 6 b 20 25
5 b 2 4 - 3 5 b 10 15
4 b 1 2 a menej 4 b 9 a menej 10 a menej
                   
Beh na 50m Beh na 50m
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 6,7 a lepšie 6,4 a lepšie 10 b 7,7 a lepšie 7,3 a lepšie
9 b 6,8 - 7,4 6,5 - 6,8 9 b 7,8 - 8,4 7,4 - 8,1
8 b 7,5 - 8,0 6,9 - 7,4 8 b 8,5 - 9,0 8,2 - 8,8
7 b 8,1 - 8,6 7,5 - 7,8 7 b 9,1 - 9,6 8,9 - 9,4
6 b 8,7 - 9,2 7,9 - 8,2 6 b 9,7 - 10,3 9,5 - 9,9
5 b 9,3 - 9,6 8,3 - 9,0 5 b 10,4 - 10,6 10,0 - 10,4
4 b 9,7 a horšie 9,1 a horšie 4 b 10,7 a horšie 10,5 a horšie
                   
Sedy-ľahy za 1 min Sedy-ľahy za 1 min
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 47 a viac 52 a viac 10 b 36 a viac 42 a viac
9 b 46 - 43 51 - 45 9 b 35 - 32 41 - 36
8 b 42 - 36 44 - 40 8 b 31 - 27 35 - 31
7 b 35 - 30 39 - 36 7 b 26 - 22 30 - 24
6 b 29 - 26 35 - 29 6 b 21 - 19 23 - 21
5 b 25 - 18 28 - 21 5 b 18 do 11 20 - 15
4 b 17 a menej 21 a menej 4 b 10 a menej 14  a menej
                   
Beh na 1000 m Beh na 500 m
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 3:18 a lepšie 3:01 a lepšie 10 b 1:48 a lepšie 1:43 a lepšie
9 b 3:19 - 3:27 3:02 - 3:18 9 b 1:49 - 1:55 1:44 - 1:52
8 b 3:28 - 3:43 3:19 - 3:30 8 b 1:56 - 2:14 1:53 - 2:04
7 b 3:44 - 3:54 3:31 - 3:40 7 b 2:15 - 2:25 2:05 - 2:18
6 b 3:55 - 4:14 3:41 - 3:59 6 b 2:26 - 2:42 2:19 - 2:32
5 b 4:15 - 4:44 4:00 - 4:18 5 b 2:43 - 2:51 2:33 - 2:39
4 b 4:45 a horšie 4:19 a horšie 4 b 2:52 a horšie 2:40 a horšie
                   
Skok do diaľky z miesta Skok do diaľky z miesta
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 238 a viac 255 a viac 10 b 199 a viac 220 a viac
9 b 237 - 228 254 - 245 9 b 198 - 188 219 - 200
8 b 227 - 210 244 - 235 8 b 187 - 167 199 - 185
7 b 209 - 200 234 - 211 7 b 166 - 157 184 - 162
6 b 199 - 189 210 - 194 6 b 156 - 137 161 - 140
5 b 188 - 168 193 - 170 5 b 136 - 127 139 - 129
4 b 167 a menej 169 a menej 4 b 126 a menej 128 a menej
                   
                 
                 
                 
Hod plnou loptou Hod plnou loptou
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 1078 a viac 1274 a viac 10 b 683 a viac 835 a viac
9 b 1077 - 965 1273 - 1100 9 b 682 - 630 834 - 710
8 b 964 - 797 1099 - 1000 8 b 629- 524 709 - 646
7 b 796 - 714 999 - 834 7 b 523 - 472 645 - 521
6 b 713 - 548 833 - 659 6 b 471 - 366 520 - 395
5 b 547 - 465 658 - 571 5 b 365 - 341 394 - 332
4 b 464 a menej 570 a menej 4 b 313 a menej 331 a menej
                   
Člnkový beh 4 x 10m Člnkový beh 4 x 10m
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 10,1 a menej 9,9 a menej 10 b 11,0 a menej 10,7 a menej
9 b 10,2 - 10,9 10,0 - 10,4 9 b 11,1 - 11,7 10,8 - 11,2
8 b 11,0 - 11,4 10,5 - 11,0 8 b 11,8 - 12,2 11,3 - 11,7
7 b 11,5 - 12,0 11,1 - 11,7 7 b 12,3 - 12,8 11,8 - 12,3
6 b 12,1 - 12,4 11,8 - 12,2 6 b 12,9 - 13,4 12,4 - 12,9
5 b 12,5 - 12,9 12,3 - 12,6 5 b 13,5 - 13,9 13,0 - 13,4
4 b 13,0 a viac 12,7 a viac 4 b 14,0 a viac 13,5 a viac
                   
                   
ATLETIKA
chlapci   dievčatá  
Hod granátom Hod granátom
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 43 a viac 46 a viac 10 b 30 a viac 35 a viac
9 b 42 - 40 45 - 43 9 b 29 - 27 34 - 31
8 b 39 - 38 42 - 40 8 b 26 - 24 30 - 27
7 b 37 - 35 39 - 38 7 b 23 - 21 26 - 24
6 b 34 - 33 37 - 35 6 b 20 - 17 23 - 21
5 b 32 - 30 34 - 32 5 b 16 - 13 20 - 16
4 b 29 a menej 31 a menej 4 b 12 a menej 15 a menej
                   
Skok do diaľky Skok do diaľky
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 471 a viac 500 a viac 10 b 381 a viac 400 a viac
9 b 470 - 445 499 - 470 9 b 380 - 351 399 - 381
8 b 444 - 430 469 - 445 8 b 350 - 325 380 - 351
7 b 429 - 381 444 - 430 7 b 324 - 280 350 - 325
6 b 380 - 333 429 - 390 6 b 279 - 235 324 - 280
5 b 332 - 300 389 - 350 5 b 234 - 212 279 - 240
4 b 299 a menej 349 a menej 4 b 211 a menej 239 a menej
                   
Beh na 1500 m Beh na 1000 m
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 5:30 a menej 5:15 a menej 10 b 4:00 a menej 3:40 a menej
9 b 5:31 - 5:44 5:16 - 5:30 9 b 4:01 - 4:20 3:41 - 4:00
8 b 5:45 - 6:13 5:31 - 5:45 8 b 4:21 - 5:00 4:01 - 4:30
7 b 6:14 - 6:46 5:46 - 6:14 7 b 5:01 - 5:45 4:31 - 5:00
6 b 6:47 - 7:00 6:15 - 6:45 6 b 5:46 - 6:45 5:01 - 6:00
5 b 7:01 - 7:45 6:46 - 7:25 5 b 6:46 - 7:29 6:01 - 7:10
4 b 7:46 a viac 7:26 a viac 4 b 7:30 a viac 7:11 a viac
                   
                 
                 
chlapci         dievčatá        
Cezpoľný beh Cezpoľný beh
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b     10 b    
9 b     9 b    
8 b     8 b    
7 b     7 b    
6 b     6 b    
5 b     5 b    
4 b     4 b    
                   
Beh na 100 m Beh na 100 m
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 13,4 a menej 13,0 a menej 10 b 15,9 a menej 15,2 a menej
9 b 13,5 - 14,1 13,1 - 13,5 9 b 16,0 - 16,7 15,3 - 16,0
8 b 14,2 - 14,7 13,6 - 14,2 8 b 16,8 - 17,0 16,1 - 16,8
7 b 14,8 - 15,2 14,3 - 14,8 7 b 17,1 - 17,8 16,9 - 17,4
6 b 15,3 - 16,2 14,9 - 15,4 6 b 17,9 - 18,7 17,5 - 18,2
5 b 16,3 - 16,8 15,5 - 16,3 5 b 18,8 - 19,3 18,3 - 18,9
4 b 16,9 a viac 16,4 a viac 4 b 19,4 a viac 19,0 a viac
                   
                   
ŠPORTOVÉ HRY
BASKETBAL
Dvojtakt   2. až 4. Ročník            
Body                
10 b   9 a viac Obiehanie dvoch kužeľov z pravej a ľavej strany.  
8 b   8 - 7 Zakončenie dvojtaktom.      
6 b   6 - 4 (Počet úspešných pokusov za 1 min)    
4 b   3 a menej            
                   
Streľba z miesta 2. až 4. Ročník            
Body     Streľba obojruč z ľubovolného miesta do koša.  
10 b   9 a viac (Počet úspešných pokusov)      
8 b   8 - 7            
6 b   6 - 4            
4 b   3 a menej            
                   
VOLEJBAL
Podanie 2. až 4. Ročník            
Body     Podanie zhora alebo zdola, do súperovho poľa.  
10 b   5 (Počet úspešných pokusov, 5 pokusov)    
8 b   4            
6 b   3            
4 b   2 a menej            
                   
Odbíjanie prstami zhora            
Body   2. až 4. Ročník

Odbíjanie prstami zhora o stenu nad určenú úroveň

10 b   25  
8 b   20  
6 b   17            
4 b   12            
                   
                 
                 
                 
                 
OSTATNÉ TESTY
chlapci   dievčatá  
Stíhací beh 3 koliečka Stíhací beh 3 koliečka
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b     10 b    
9 b     9 b    
8 b     8 b    
7 b     7 b    
6 b     6 b    
5 b     5 b    
4 b     4 b    
                   
F - test F - test
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 16 a viac 18 a viac 10 b 15 a viac 16 a viac
9 b 15 16 9 b 14 15
8 b 14 15 8 b 13 14
7 b 13 14 7 b 11 13
6 b 12 13 6 b 10 12
5 b 10 12 5 b 9 10
4 b 8 a menej 10 a menej 4 b 7 a menej 8 a menej
                   
Trojskok znožmo Trojskok znožmo
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b     10 b    
9 b     9 b    
8 b     8 b    
7 b     7 b    
6 b     6 b    
5 b     5 b    
4 b     4 b    
                   
Preskoky lavičky znožmo za 1 min Preskoky lavičky znožmo za 1 min
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b     10 b    
9 b     9 b    
8 b     8 b    
7 b     7 b    
6 b     6 b    
5 b     5 b    
4 b     4 b    
                   
Šplh Šplh
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 4 a menej 3 a menej 10 b 5,5 a menej 5 a menej
9 b 4,5 4 9 b 6 5,5
8 b 5 4,5 8 b 7 6
7 b 5,5 5 7 b 8 7
6 b 6,5 5,5 6 b 10 8
5 b 8 7 5 b 12 10
4 b 10 a viac 9 a viac 4 b 14 a viac 12 a menej
                   
                 
chlapci         dievčatá        
Schody Schody
Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník Body 1. a 2 ročník 3. a 4. ročník
10 b 1:20 a menej 1:11 a menej 10 b 1:25 a menej 1:22 a menej
9 b 1:21 - 1:25 1:12 - 1:15 9 b 1:26 - 1:29 1:23 - 1:27
8 b 1:26 - 1:30 1:16 - 1:20 8 b 1:30 - 1:34 1:28 - 1:32
7 b 1:31 - 1:40 1:21 - 1:29 7 b 1:35 - 1:45 1:33 - 1:42
6 b 1:41 - 1:50 1:30 - 1:36 6 b 1:46 - 1:55 1:43 - 1:52
5 b 1:51 - 1:55 1:37 - 1:45 5 b 1:56 - 2:05 1:53 - 2:02
4 b 1:56 a viac 1:46 a viac 4 b 2:06 a viac 2:03 a viac
                   
                 
Bodovanie v telesnej výchove          
                   
atletika - bodovacia škála je 10 bodová            
body sa určia na základe priemerného výkonu v        
        disciplíne z výkonov celého ročníka            
priemerný výkon 7 bodov            
nadpriemerný 8 - 10            
podpriemerný 6 - 0            
basketbal, volejbal - bodovacia škála je 10 bodová          
normy pre dievčatá sú určené            
chlapci podľa priemeru v ročníku            
priemerný výkon je 7 bodov            
gymnastika - bodujú sa celé zostavy            
určia sa povinné prvky do zostavy          
základná hodnota:   10 bodov            
vynechanie povinného prvku:  -2 body          
cvičenie s dopomocou :   - 1 bod          
závažné chyby :    -0,5            
menej závažné chyby :   -0,33            
                 
                 
                 
Testy pohybovej všestrennosti            
Okrem toho, do bodovania môže každý učiteľ zaradiť niekoľkokrát za      
rok pohybové testy, kde bude 10 bodová škála. Do úvahy sa berie zlepšenie.      
                 
Dochádzka na hodiny:  pri 2 hodinách týždenne - 4 hodiny N        
        pri 3 hodinách týždenne - 6 hodín N        
Ak počet hodín bude vyšší,  znižuje sa žiakovi o 1 stupeň známka.      
                 
Celkové hodnotenie              
80 - 100 %           možných bodov   1        
60 - 79,9 %                               2        
40 - 59,9 %       3        
menej ako 39,9 %       4        
V prípade, že žiak je čiastočne oslobodený, použijú sa tie isté percentá,      
ale počítame im za základ len tú činnosť,ktorú môže absolvovať.        
Napr. ak je alergik a nemôže ísť von, nepočítame mu atletiku do základu.      
             

 

 

   

Metodické usmernenie č. 15/2006-R

zo 7. júna 2006,

ktorým sa upravuje postup hodnotenia a klasifikácie žiakov stredných škôl

v Slovenskej republike

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ČI. 2 Hodnotenie a klasifikácia žiakov

(1)            Prospech žiaka v jednotlivých vyučovacích predmetoch sa klasifikuje týmito stupňami:

1- výborný, 2 - chválitebný,  3 -- dobrý, 4 - dostatočný a 5 -- nedostatočný,]) ak toto

metodické usmernenie neustanovuje inak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ČI. 3 Všeobecné zásady hodnotenia a klasifikácie

(1)     Súčasťou výchovno-vzdelávacieho procesu na strednej škole je systematické hodnotenie

 

žiaka. Predmetom hodnotenia je úroveň dosiahnutých vedomostí a zručností podľa platných

 

učebných osnov a vzdelávacích štandardov. Hodnotenie a klasifikácia preukázaného výkonu

 

žiaka v príslušnom predmete nemôže byť znížená na základe správania žiaka.

 

 

(2)    Hodnotenie žiakov sa vykonáva známkou, percentuálnym alebo slovným hodnotením.

 

(3)        Hodnotenie známkou je  forma hodnotenia,  ktorého  výsledky sa vyjadrujú v súlade

 

s ustanovením čl. 2 ods. 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(4)                    Slovné hodnotenie je spätná väzba učiteľa žiakovi o jeho aktuálnom výkone vzhľadom

na jeho osobné možnosti a porovnanie s predchádzajúcimi výkonmi.  Učiteľ ocení klady

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a vysvetlí žiakovi, v čom sa má zlepšiť.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(5)                    Hodnotenie   vyjadrené   percentami   sa   používa   pri   priebežnom   hodnotení   žiaka

a pri klasifikácii a hodnotení prospechu žiaka na maturitnej skúške a záverečnej pomaturitnej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

skúške .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(6)         Hodnotenie   žiakov   ako   nevyhnutná   súčasť   výchovno-vzdelávacieho   procesu   má

 

motivačnú, informatívnu, komparatívnu a korekčnú funkciu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(7)                    Žiak má právo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a)              vedieť, čo sa bude hodnotiť a akým spôsobom,

 

 

 

 

b)             dozvedieť sa výsledok každého hodnotenia,

 

 

 

 

 

c)              na objektívne hodnotenie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(8)                    Vo výchovno-vzdelávacom procese sa uskutočňuje priebežná a súhrnná klasifikácia.

Priebežná klasifikácia sa uplatňuje pri hodnotení čiastkových výsledkov a prejavov žiaka.

 

Súhrnná klasifikácia sa vykonáva na konci každého polroka.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(9)                    Pri  hodnotení,  priebežnej   i  súhrnnej  klasifikácii  sa uplatňuje  primeraná náročnosť

a pedagogický takt voči žiakovi, jeho výkony sa hodnotia komplexne, berie sa do úvahy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vynaložené úsilie žiaka a v plnej  miere sa rešpektujú jeho ľudské práva. Hodnotenie sa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

považuje  za  akt  objektívnej   spätnej   väzby,   motivačný  a výchovný  prostriedok,  ako  aj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

prostriedok pozitívneho podporovania zdravého sebaobrazu žiaka.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(10)             Pri hodnotení a klasifikácii žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami je

 

potrebné brať tieto potreby dôsledne do úvahy a postupovať podľa osobitných predpisov,

 

 

ktoré upravujú uvedený postup.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(11)     V záujme poskytnutia objektívnej spätnej väzby a poukázania na rozvojové možnosti

 

žiaka v danej oblasti učiteľ pri písomných prácach doplní klasifikáciu známkou o slovný

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komentár, v ktorom vysvetlí nedostatky a zdôrazní pozitíva písomnej práce.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TELESNÁ VÝCHOVA

Čl. 10 Klasifikácia predmetov s prevahou výchovného a umeleckého zamerania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(1)          Pri klasifikácii výsledkov v týchto predmetoch sa v súlade s požiadavkami učebných

osnov a vzdelávacích štandardov hodnotí:

 

 

 

 

 

a)              aktívny vzťah k predmetu,

 

 

 

 

 

 

b)             využívanie osobných predpokladov,

 

 

 

 

 

c)              autentickosť, kreativita a originalita pri riešení úloh,

 

 

 

d)             nachádzanie a používanie medzipredmetových vzťahov a súvislostí,

 

 

e)              záujem a snaha o zlepšovanie telesnej a duševnej zdatnosti,

 

 

f)                 schopnosť zaujať postoj a vyjadriť vlastný názor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(2)               Výchovno-vzdelávacie   výsledky   žiaka   sa   v   predmetoch   s prevahou   výchovného

a umeleckého  zamerania  hodnotia  na základe  individuálneho   a  humanistického  prístupu

k žiakovi. Klasifikujú sa podľa kritérií uvedených v odsekoch 3 až 7.

 

 

 

(3)                   Stupňom  1  - výborný sa žiak klasifikuje, ak je v činnostiach aktívny, samostatný,

využíva  naplno   svoje  osobné   predpoklady.   Pri  riešení  teoretických  a praktických  úloh

preukazuje svoju autentickosť, kreativitu a originalitu. V prípade potreby je schopný v plnej

miere  nachádzať  a používať  medzipredmetové  vzťahy  a súvislosti.   Má  záujem  a snahu

o neustále  zlepšovanie  svojej   telesnej   a duševnej   zdatnosti.  Vie  pohotovo  zaujať postoj

k požadovaným záležitostiam a aktívne vyjadriť a obhájiť svoj vlastný názor.

 

 

(4)                   Stupňom 2 - chválitebný sa žiak klasifikuje, ak je v činnostiach aktívny, využíva svoje

osobné predpoklady. Pri riešení teoretických a praktických úloh preukazuje menšiu mieru

 

autentickosti, kreativity a originality.  V prípade potreby je schopný nachádzať a používať

 

medzipredmetové vzťahy a súvislosti.  Prejavuje snahu zlepšovať svoju telesnú a duševnú

zdatnosť. Vie zaujať postoj k požadovaným záležitostiam a vyjadriť svoj vlastný názor.

 

(5)                   Stupňom 3 - dobrý sa žiak klasifikuje, ak je v činnostiach skôr pasívny, málo využíva

svoje osobné predpoklady. Pri riešení teoretických a praktických úloh preukazuje nízku mieru

autentickosti,    kreativity    a originality.    Jeho    vedomosti    a zručnosti    sú    obmedzené,

s problémami aplikuje medzipredmetové vzťahy a súvislosti. Menej sa snaží zlepšovať svoju

telesnú    a duševnú    zdatnosť.    Ťažšie    zaujíma    postoj     k požadovaným    záležitostiam

a s problémami vyjadruje svoj vlastný názor.

 

 

 

 

 

(6)                   Stupňom 4 - dostatočný sa žiak klasifikuje, ak je na vyučovacích hodinách pasívny,

nespolupracuje.    Pri riešení    teoretických   a praktických    úloh    neprejavuje    autentickosť,

kreativitu a originalitu. Jeho vedomosti a zručnosti sú veľmi obmedzené, nedokáže aplikovať

medzipredmetové vzťahy a súvislosti. Prejavuje veľmi nízku snahu o zlepšenie svojej telesnej

a duševnej   zdatnosti.   Nevie  zaujať  postoj   k požadovaným  záležitostiam  a vyjadriť  svoj

vlastný názor. Stupeň 4 - dostatočný sa udeľuje výnimočne.

 

 

 

 

(7)               Stupňom 5 - nedostatočný   sa   žiak   klasifikuje,   ak   proklamatívne   ignoruje   výučbu,

odmieta spolupracovať, jeho vedomosti a zručnosti sú nedostatočné. Nesnaží sa zlepšiť svoju

telesnú a duševnú zdatnosť. Odmieta zaujať postoj k požadovaným záležitostiam a vyjadriť

svoj vlastný názor. Stupeň 5 - nedostatočný sa udeľuje celkom výnimočne.

 

 

 

 

HODNOTENIE TELESNEJ VÝVHOVY

 

HLAVNÁ STRÁNKA

ŠPORTOVISKÁ

KRÚŽKY

REKORDY

TURNAJE

KURZY

FOTOGALÉRIA

TÉMATICKÉ PLÁNY

HODNOTENIE TV

ZAMESTNANCI

KONTAKT

LINKY